torsdag den 20. marts 2014

Har ikke opgivet mit te-krus

Jeg havde forsøgt tidligere at forme et te-krus. -Dette lykkes ikke så godt, og det endte med at blive til en vase. 
Nu tager jeg atter kampen op med leret, og VIL have mit te-krus.

Jeg bruger pladeteknikken, til at lave bunden og kanten med. Jeg tror grunden til det gik galt første gang, var at leret virkelig var svært at arbejde med. Jeg har denne gang ladet det stå og småtørrer hen af vejen, mens jeg gik frem og tilbage for at rette og finjusterer på det.

Bunde til te-kruset.

Et stykke fint rullet ler, til kanten af te-kruset.  

To krus og en sukkerskål. -Nu håber jeg det overlever brændingen, så jeg endelig kan få mit krus. 

  Der blev også lavet en lille sukkerskål. Den blev formet ud af pølseteknikken, og blev faktisk rigtig charmerende, at kigge på. Den inspirerede mig til yderlig et produkt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar