torsdag den 8. maj 2014

Udfordrings projektet. 2 del.

Sidst forløb jeg projektet med godt humør, efter en ellers hård kamp med at få indsamlet materialer fra naturen til at hænge sammen som jeg ønskede det. 
Dette har jeg i mellemtiden opgivet og måtte forbi biblioteket får jeg få lidt inspiration til mit projekt. Derefter var det en tur til byggefirmaet.  

Hvordan skal jeg dog lave et fuglebræt med hus? 

En krydsfinerplade, trælim, og en opskrift.
-Og en rigtig fin sav:-) Jeg er spændt og klar til at gå igang.

Første problem. En stålliste på saven, stopper projektet.



Fik dog det hele savet ud og går igang med den lidt mere sjove del af processen

Godt med lim, og ligges til tørrer et døgns tid.

Godt med lidt hjælp:-)
Ville gerne have brugt denne, men det der kopbor var overhovedet ikke rigtig monteret. Det må jeg få instruktioner i en anden dag.


 


Den ene gavl bliver smykket med filler og små sten fra gårdspladsen. 

Det ser super godt ud. Nu håber vi det holder? 

Den anden gavlende bliver der limet små grene på. (Havde ikke mere filler, så materialerne bliver udvidet.)

 
Tredje del af projektet, må i vente lidt på:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar